Buradasınız : Ana Sayfa // Pratik Bilgi // Kıyafete Sürülen Saç Boyası Lekesi Nasıl Çıkar ?

Kıyafete Sürülen Saç Boyası Lekesi Nasıl Çıkar ?

Saç boyamak hayli zahmetli bir iştir.Hele ki bu işlem evde yapılıyorsa,o boya illaki bi yerlere sürülür.Saç boyası lekesini gidermek gerçekten çok zordur.Bu gibi durumlarda yapacağınız ilk iş anında müdahaledir.Saç boyasının sürüldüğünü gördüğünüz kıyafeti yada örtüyü anında alın ve sıcak suda beyaz sabunla bir kaç defa çitiletin.Saç boyası lekesinden eser kalmadığını göreceksiniz.

Sizinde önerebileceğiniz başka bir yöntem var mı?

Şunları arayanlar buraya uğradı:

Etiketler: , ,



15 Yorum yapılmış " Kıyafete Sürülen Saç Boyası Lekesi Nasıl Çıkar ? "

  1. derya diyor ki:

    Merhaba , saçımı evde boyarken kot pantolunum üstüne tırnak kadar leke yaptı ve şimdi çıkartamıyorum boya yapalı 4- 5 gün oldu nasıl çıkartabilirim en sevdiğim kotumu giyemiyorum 🙁 yardım ederseniz sevinirim

  2. şüheda diyor ki:

    deryacım geçmiş olsun o boya biraz zor çıkar yapacağn her uygulama kotu yıpratır.anında temizlemeye çalışsaydın

  3. merwe diyor ki:

    Ewde sacimi hint kınasıyla boyadım 3 gündür we şuan boya yastare luğım deydi bna br çare lutfen

  4. sevtap diyor ki:

    hint kınası lekesi asla çıkmaz üzgünüm:( hint kınası saçtan bile hiç bir şekilde akmıyor ilerde renk değitirmek istersen çok zorlanacaksın

  5. müge özbey diyor ki:

    acıdım bu kıza hint kınası kullanmayın lanet gibi bişey kurtulmak imkansız

  6. kozan diyor ki:

    kızlar bende dövmeciğim hint kınasını cıkarmak icin size bi yöntem vericem deneyin 1. de cıkmassa 2. yi kez aynı işlemi yapın kesinlikle kurtulursunuz lekeder yaapılması gereken oldukca sucak bi suyun icine lekeli giysinizi atın ve suyun iciine 2 adet limon sıkın limon ne kadar cok olursa lekeye o kadar etki eder ama 2 tane yeterlidir daha sonra suyun icinde citileyin olay bitmiştir 😀

  7. Simten diyor ki:

    Az önce limonla çitileyip daha sonra kosla beyazlar için leke çıkarıcı kullandığım beyaz gömleğimde bir damla bile saç boyası kalmadı 🙂 bunu tavsiye edebilirim ben de

  8. Nadiriye diyor ki:

    Sac boyasi lekesi, daha once denenmis leke cikmamis.
    Ben beyaz sabunla citiledim ilik suyla bir mudet bekledi daha sonra (removes stains Surf excel) sabundan surdum lekede eser kalmadi bu beyaz bir gomlekti hatta dahada beyaz oldu tavsiye ederim.

  9. @balı'm diyor ki:

    Merhaba bundan 2 gün önce kuzenimin saçını boyadım ve beyaz pantalonuma damladi ben ilk müdahaleyi yapmadım bir saat sonra çamaşır suyuna koydum sonrada sıcak suda beklettim şimdi geçti ama az bir şey leke kaldı ne yapabilirim ?lütfen yardımcı olun 🙁

  10. sevinç diyor ki:

    açık mavi gömleyime saç boyası döküldü üstelik gömlek benim deil nasıl çıkarta bilirimm

  11. selma diyor ki:

    Sac boyarke giysime boya degdi giysim beyaz acaba camasir suyuyla gecermi?

  12. esra diyor ki:

    Benim tişörtüme acici dkuldu ve her tarafi leke oldu birde is kiyafetim napmaliyim sizce bir yntemi varmidir.

    • Merce diyor ki:

      Malesef cikmaz.sac acici boya gibi degil dokuldugu seyin kimyasiyla oynar.yani hic bir turlu cikmaz o leke. Kendine yeni kiyafet al.

  13. Handan diyor ki:

    Kızlar meraba ayakkabıma saç boyası geldi hemen makinaya attım çıkmadı. Şimdi sirke ve çamaşır deterjanı ılık suda bekletiyorum eğer çıkmazsa başka bi öneriniz var mı ne yapabilirim Süet kısmında biraz kaldı ayakkabı lastik kısmı beyaz ondan ne yaptıysam çıkmıyor ne yapabilirim acil

Yorum Yapın

Adınız :

E-Mail :

 
Copyright © 2009 Fikirlog. Tüm hakları saklıdır. Full RSS - Yorumlar RSS